ORGANIESE VOETE – BOUBLOKKE VIR SUKSES

Jou inhoud weerspieël dit waarvoor jy bekend wil wees. Daarom word dieselfde boodskap deurentyd oorgedra om jouself as kenner te vestig.

  • Hierdie is my Facebook formule om elke stukkie inhoud te skep.
  • Tydsduur
  • Opskrif
  • Die tweede deel van die opskrif is die voordeel of die resultaat,
  • Die Sielkunde van die Klik. Stel jou inhoud so saam dat jou teikengehoor GEVOEL & VERSTAAN word.
  • Gebruik ‘n tydgebonde uitdaging. Dit spreek die mens se ingebore voorkeur aan. Mense verkies ‘n tasbare en haalbare doel. Dit moet die persoon vinnige en tasbare resultate gee.
  • Jou inhoud moet ‘n lewenstyl aan mense voorhou. (subtiele invloed)
  • Mense wil nie meer verkoop word nie; hulle wil verstaan word. Maak ‘n lys van die pyn punte waarmee jou teikenmark sukkel en die oplossings vir hierdie probleme.
  • Skryf en herskryf, totdat dit vloeiend is. Dit moet letterlik soos ‘n lied uit jou mond kom. Eksperimenteer met verskillende visuele beelde.
  • As jou advertensies nie uitmuntend presteer nie moet jy bereid wees om ander weergawes te toets. Probeer altyd jou wenner te klop.
  • Fokus op die voordeel wat die verbruiker ontvang.
  • Hoe spreek jou produk jou gehoor se pyn punte en doelwitte aan?
  • Wees eg en menslik
  • Aandag is die mees waardevolste geldeenheid aanlyn. Sorg dat jy regtig verstaan waarin jou teikenmark belangstel.

Wat is die belangrikste ding om te onthou wanneer jy doeltreffende inhoud op Facebook skep?

Om te fokus op WAARDEVOLLE inhoud en NIE om te verkoop nie.

Strategieë om jou organiese Facebook-bereik te vergroot.
  • Skep inheemse inhoud, skakels na ander platforms sal maak dat FB jou bereik beperk
  • Verhoog betrokkenheid. Gebruik teasers aan die begin van die video om mense te laat bly en besprekings te skep sodat mense kommentaar kan lewer.
  • Reageer altyd as jou bladsy. Wanneer jy iets plaas, is diegene wat dit waarskynlik sal sien, diegene wat betrokke was by jou bladsy (opmerkings, DM’e, in ‘n groep, ens.).
  • Skep deelbare inhoud. Gedeelde inhoud word deur gereelde mense op hul vriende se stroom gewys. Mense is meer geneig om inhoud te deel wat met hul identiteit verband hou.
  • Kwaliteit bo kwantiteit. Kwaliteit verwys na die WAARDE van die inhoud, nie die produkte self nie. Facebook is ‘n persoonlike platform, jou plasings sal met jou vriende en familie se NUUSLYN meng. Maak dit die moeite werd vir hulle om na jou blad te gaan.
  • Gebruik REELS. Reels is die enigste tipe plasing wat jou inhoud aan nie-volgers sal vertoon. Daarom is dit so belangrik om REELS te doen.

5 Vrae om te vra voor jy plasing doen

  • Hoe gaan die inligting my teiken gehoor help?
  • Wat is my doelwit met die plasing?
  • Gaan die Titel aandag trek?
  • Is die inligting alledaags of is dit my opinie?
  • Sal dit my teikengehoor aanspoor om aksie te neem?

NB: AL DIE WERKSTUKKE IS OP GOOGLE DRIVE.

In Google Drive kliek links bo op “file” en dan op “make a copy”

DAG 1

Kliek hier om die dokument op Google Drive te voltooi

DAG 2

Kliek hier om die dokument op Google Drive te voltooi

Video kom hier

DAG 3

Kliek hier om die dokument op Google Drive te voltooi

DAG 4

Kliek hier om die dokument op Google Drive te voltooi

DAG 5

DAG 6

DAG 7